یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2



فلش مموری های قطاری

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در دنیای امروز داشتن یک فلش مموری یک چیز طبیعی است و هر کسی نسبت به میزان استفاده و نیاز خود ظرفیت و گنجایش حافظه آن را انتخاب می کند و خریداری می نماید. اما اگر شما یک فلش مموری ۱ گیگابایت داشته باشید و با فایل هایی بیشتر از گنجایش مموری خودتان مواجه شوید چه می کنید ؟ آیا باید آن مموری قبلی را فراموش کنید و یک فلش جدید که ۲ گیگ باشد تهیه کنید ؟

این ایده کمک می کند تا فلش مموری ها بتوانند توان خود را با هم جمع کنند !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حرف اصلی این ایده اینست که فلش مموری ها به گونه ای طراحی شوند که بشود آنها را به یکدیگر متصل کرد و توان آنها را با هم جمع کرد، مثلا سه فلش با گنجایش مختلف را به یکدیگر متصل کنیم تا به حجم مورد نظر برسیم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بروی این فلش مموری ها یک چراغ تعبیه شده است که میزان پر یا خالی بودن آن را نشان می دهد و مثلا شما در چند فلش که به یکدیگر متصل شده اند می بینید که چقدر از حافظه اشغال شده است. گویا از لحاظ فنی این امکان فعلا وجود ندارد اما کاملا شدنی است و ممکن است نسل جدید فلش مموری ها به این شکل ارائه شوند. این ایده توسط Shiyu Xia طراحی شده است.

منبع : کاغد.نت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 / 8 / 1391برچسب:, ] [ 18:32 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User